uttråkad.

hej,

jag har såhär sjuuuuukt tråkigt och jag måste bara göra nått.. så ja, jag bloggar.

jag har inte gjort ett skit idag.. börjat läsa en ny bok, the art of war, en engelsk bok, äh vafan, nu skriver jag på engelska så jag fattar vad jag ska skiriva.
its about.. ye, the art of war, bouth mentally and physically. and how to reatch victorius whitout fighting.
men jag har inte läst så långt, men den verkar bra, ja, jag skriver BARA för att jag inte har nått att göra.


och jag läser winnie the pooh också, för vi va tvungen att låna en bok på skolan och a.. men iallafall, det stog att nallepuh inte var en kille! :o det stog, i call him e´whinnie-ther-pooh, do you know what 'ther' means? och det betyder typ.. 'det' så, nalle puh är en det. ingen han. inten hon. en det.



pusshejjjjjjjjj, jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Louka

Fin blogg :)

2011-07-05 @ 16:49:23
URL: http://louka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0