fjällen :3

hej,
imorron på morgonen åker jag till fjällen, jag ska ha kul i bilen har jag bestämt, för jag ska sitta och lyssna på the kristet utseende. ;3
ja, så idag har jag packat tills imorron, och inte gjort så mycket mer föruttom att ha varit i skolan då...
sen imorron packar jag det sista, sen en ca 4 och en halv timmes lång bilresa framför en, mys.
jag tycker faktiskt att det är mysigt att åka bil om jag inte blir åksjuk, så himla mysigt att bara sitta och halvsova i bilen och lyssna på musik. jag vet, jag är lite småkonstig. men jag är född så (a)

hiss: imorron åker vi :D, har längtat så himla mycket.

diss: jag kommer sakna alla här hemma, jätte mycket. :(



dagens.
dont ever let them say 'you are not beuatiful' they can all get fucked. you, stay true to you. all the way to the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0