vi går ut och brinner upp i natten -

jag är jätte ledsen nu för jag har insett att jag har fått en bränna efter mitt linne.. och inte en LITEN bränna heller.. its.. awful.. :((((

haha, jag är sjuk och har ont i brännsåret på min armbåge så jag tycker lite allmänt synd om mig själv nu :')
jag ska se till att jag får ner nån av mina föräldrar att köpa té åt mig för vi har bara jordgubbs té hemma och jag tycker att det bara smakar varmt vatten.. :(

nämen, varför klaga, haft en superhelg, nu är det dags att börja vara med kompisar så fort jag blivit frisk, blir till att börja käka halstabletter osv nu då.. jaja :)


Kommentarer
Postat av: Hannie - Bloggen med bara videos

Fint namn du har(A) jag heter Annie;)



Kolla gärna vår senaste video och säg vad du tycker om den:D

2011-07-15 @ 21:16:56
URL: http://hanniezajo.blogg.se/
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

you are elakkkkk

2011-07-15 @ 22:30:41
URL: http://onelifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0