HP CRAZY

Hej! nu har jag vaknat och ätit frukost, vaknade ovanligt sent för att vara jag, kvart i tolv! haha..

sen idag blir det nog mer harry potter tittande, jag har blivit sjukligt beroende.. jag vill leva i hans värld och gå på hogwarts, så mycket att jag till och med drömde om det inatt! haha, det här bärjar skrämma mig, men man får lixom ett "sug" efter harry potter, som man får till exempel när man vill ha godis.. hahaha..

men nu ska jag gå och duscha och fixa mig iordning, sen blir det nog SÅKLART att kolla på harry potter and the prisoner of azkaban.. hihi.



ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; TACK snälla du! Vad glad jag blir, men du är minst lika fin själv Annie :')

2011-07-25 @ 14:13:52
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/
Postat av: elin söderlund

jag kan se din header nu! :):):)

2011-07-25 @ 14:38:45
Postat av: Zaid Al Jaderi

haha vad glad du ser ut! :p

2011-07-25 @ 16:50:05
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0