Gatufesten!

Hej! har bara blivit ett inlägg till innan det här idag eftersom jag har varit på gatufesten HELA dagen!
haft så SJUKT roligt, och träffat många saknade, älskade kompisar!

och gissa vad? JAG HAR KRAMAT ULRIK MUNTHER!!!!! och molly med! molly fick ett kort på mig när jag kramade honom, ska be henne skicka det senn, ÖVERLYCKLIGTJEJ? <3<3<3<3<3<3<3<3


jag lovade outfit bilder imorse, så här har ni!

Osminkad, eftersom jag lyckades tvätta bort sminket innan jag kom på att jag skulle knäppa bilder, hihi..






Tshirt - Affären. (ja, affären heter affären)
Shorts - BikBoks
Skärp - Gammalt.


haha, utan smink och allt så är man ju vacker..

Kommentarer
Postat av: felicia

så fin! <3

2011-07-07 @ 01:06:00
URL: http://feliciasaraengstrom.blogg.se/
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

ULRIK MUNTHER <3<3<3<3<3

jag saknar han :(

2011-07-07 @ 16:03:55
URL: http://onelifeforme.blogg.se/
Postat av: elin söderlund

åhhh ULRIK (L)(L) inte avis alls.......

2011-07-08 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0