fjällen 3

Hej! ni får komma ihåg att smsa mig mycket, för jag kommer inte ha något speciellt för mig, så smsa mycket! på kvällarna mest för då har jag allt tid i världen! :D


men iallafall! idag bär det av hemåt, för att vända igen imorgon och åka och campa, jag kommer göra tidsinställda inlägg tills dess också (precis som det här inlägget).

nått jag hatar är bortförklaringar.. okej, det är lungt om mamma säger "annie! varför har du inte bäddat sängen än?!" och man svarar något i stil med "jo, det var såhär att jag var tvungen att göra det här, det där, det där, och det där som du bett mig göra så jag glömde min säng och satt mig vid tvn." det är helt okej, MEN om det är att en kompis frågar en annan typ "varför har du sagt att jag har sagt att jag hatar honom när jag inte gör de?" och den andra svarar "men asså, jag trodde att du menade så när du uttryckte dig på det sättet" eller, "jaha, men jag trodde du var sarkastisk när du sa att du älskade honom" eller något... FEL. uscha, stå för det du sagt, eller ännu bättre, SÄG INTE SÅNT SOM DU INTE VET OM DU FÅR SÄGA. eller, snacka inte om nått om din kompis vill hålla det hemligt, för säger hon/han det till dig och litar på att det inte ska komma ut, så litar den personen på DIG. det krävs mycket tillit för sånt, var snäll mot dom vänner som våga dela hemligheter med dig. menakta så att det inte är dina andra kompisars hemligheter som han/hon berättar för dig, för vad gör han/hon då bakom din rygg? nobody knows but that person..

ha det bra! blir troligen ett inlägg ikväll också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0