fjällen 2

hej! hoppas ni har det bra därhemma utan mig ;) jag saknar er allihopa!

HATAR NÄR DET HÄR HÄNDER:
- hej, jag fattar inte varför du är sur på mig!
- du sa att jag var en bitch och att jag va dum i huvudet?
- jag sa inte att du var dum i huvudet!
- men du sa att jag var psykiskt störd!
- aha.. gjorde jag? :o

om du menar det du säger så lite att du inte ens kommer ihåg det, SÄG DET INTE. ok?
detta har INTE hänt mig nyligen, men jag bara komatt tänka på hur oerhört jobbigt det är.
och för guds skull, SLUTA SKRIV OM ERA PROBLEM OM KOMPISAR PÅ INTERNET! visst, man FÅR skriva av sig, det är helt okej, det gör jag med! men att skriva tex "jag hatar dig din lilla hora, du äcklar mig jag hoppas tu ruttnar i helvetet, att jag en gång kallade dig för vän får mig att må illa. elin elving" det är så dåligt. då snackar man om lågt självförtroende och att vilja ha uppmärksamhet från andra så att dom ska "stötta" en och vara på sin sida när man bråkar med någon. detta är någonting jag faktiskt aldrig har gjort, och jag har inte tänkt att göra det heller. om ni är arga eller någonting, skriv istället om saken i allmänhet, tex om du känner att du blivit mobbad, skriv om hur dåligt du tycker att det är att folk måste trycka ner andra för att höja sig själv, håll alla namn, detaljer och svordomar utanför.

det var allt jag hade att säga.. tackhej, nytt inlägg imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0