fjällen 1

hej, nu är jag första dagen i fjällen, hoppas på fint väder!

för att dom här inläggen inte ska bli lika tråkiga så ska jag skriva andra saker än vanligt i dom också! ska bli kul att testa, kanske fortsätter :)

vet ni vad jag stör mig på nått ENORMT? Jag härmar andras dialekter.. Omedvetet. Kommer det en göreborgare och pratar med mig så börjar jag prata likadant tillbaka, samma sak med ALLA andra dialekter.. det är jättejobbigt! dom måste ju tro att jag är dum i huvudet typ "amen där går ju hon som försöker prata likadant som oss, hahahaha, ofta hon gör så!" MEN DET ÄR INTE MENINGEN!!! det är typ en dålig vana jag har.. ehhehe..





Nytt inlägg imorn igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0