campa 1

nu så badar jag säkert eller något, hoppas verkligen att jag kommer bli brun nu!

förresten, titta vad jag hittat i en låda, min mammas GAMLA örhängen från typ 80-talet, snygga tycker jag:)
bilderna är lite suddiga, men det blir ju så med webcam..


jag är kär i färgen på domhär..


mina favissar av alla nyhittade <3
detaljer på dom också som inte syns på bilden.


xtra suddig.. </////3
den här bilden gör VERKLIGEN inte örhänget rättvisa, mycket finare i verkligheten och det är inte bara en trekantig platta utan det är detaljer på dom också..


haha, det ser  ut som att jag har jättemycket kajal på den här bilden, men igentligen har jag inget smink alls..

tidsinställt..


vad tycker ni om örhängena?


pusshej!

Kommentarer
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

dem var fina annii :)

2011-07-14 @ 23:10:27
URL: http://onelifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0