back home!

hej! nu är jag tillbaka hemma efter två nätter i tält, leksand och mys :)
på leksand åkte jag och min käre far gocart, jag är så sjukt bäst på de ;) hihihih, nej men seriöst nu annie.
en massa killar i kanske.. ja ,jag vet inte hur gamla dom var, men ändre än mig iallafall, dom körde typ av banan och körde som att dom var blinda.. men ANNIE här, fixade alla sladdar och allt! jag är väldigt stolt :) MEN, jag brände mig på en grej på gocarten som är flera hundra grader varm, det vart inte vackert..




det var ännu värre igår, det sved som satan kan jag ju säga!!!

nu är jag iallafall sjuk, hes som bara den och har ont i halsen etc etc.. :(((

men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; jag är också dålig på att använda klockor. Men jag håller med , det finns himla mycket snyggt!!



Åh, det där ser ont ut!

2011-07-15 @ 20:50:17
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0