åker nu!

nu bär det av mot leksand! eller hur det stavas..
ja, uppstigning klockan 6 packa inte det sista i bilen, äta, åka.. ÄLSKAR ATT TÄLTA! mysigaste som finns!

jag måste verkligen bli bättre på att träffa folk, jag säger att jag saknar dom men vi träffas aldrig.. fy skäms annie! haha, nej men seriöst, så fort jag kommer hem ska jag försöka vara med så många av mina kompisar som jag saknar som möjligt, för ja.. jag älskar er sötnosar <3

är det bara jag som fortfarande tycker om eminem? jag vet inte varför, men jag tycker om hans låtar jättemycket.. jag känner mig värsta efter för det känns som om ingen lyssnar på honom längre, och jag kan inte förstå varför! kan nån förklara det för mig snälla? :')


tidsinställt.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Jag vet!! Alla andra modeller jag har sett har varit sjukt fula, men dessa tycker jag var helt perfekta! Bara de inte är alldeles på tok FÖR transparenta vill säga..



Gud vad fin du är Annie!

2011-07-13 @ 10:33:49
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/
Postat av: DENISE

sv: Ja, det är verkligen den "ultimata" gråtfilmen! Men den är hur bra som helst:)



Jag gillar också eminem men brukar inte lyssna så mycket på honom längre, det kan väl vara för att han inte gjort några "hits" på sistone?:)

2011-07-13 @ 10:41:21
URL: http://dennee.blogg.se/
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

EMINEM är ju hel grym Annie. Tycler också att han är bra. Jag saknar dig sjukt mycket hjärtat!

2011-07-13 @ 15:11:56
URL: http://onelifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0