tisdag ya00..

hej,
nu har jag kommit hem från skolan, tittat på tv, ätit mat, och ja... thats pretty mutch it.. eller, juste, jag har vikt alla mina kläder som låg i hög i en stol och på en pall i mitt rum, yeiii ..
jag har fått en dålig ovana.. när jag har tråkigt, vilket jag oftast har på skolan, så börjar jag prata som kissie.. med andra ord, jag säger korkade saker med en "udda" röst. det är svårt att sluta mmhmmm... till exempel, idag på skolan så satt några vid en bänk, och då gick jag fram och pratade med den där "udda" rösten och sa nått i stil med:  men asså hallå, ni kan ju typ inte sitta där, det är ju inte rätt, det är ju så förnedrande och nedlåtande.. eller, visst heter det så? nu får det göra det iallafall, men ja, ni kan ju typ.. inte bara lixom sitta där, bara så lixom.. det är ju helt udda, ja, gud va elakt! {sen säger jag med vanlig röst- hahaha, förlåt, jag va bara tvungen..
duktigt annie, jättebra..

 
hiss: the mentalist är ikväll. YEEEYY! äntligen! ett MÅSTE SE program för mig! hihihih, så glad jag är :'D

diss: snö. dom flesta kan nog hålla med om att man vill ha sommar nu? soliga dagar, gå runt i shorts och linne, bada, VÄRME, och ja.. snön kan väll försvinna, snälla?


dagens.
du kan inte rymma från den du verkligen är, det är ingen ide att ens försöka.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0