thursdag,

hej,
idag har jag varit på skolan, sen åkte jag med molly till stan, och där träffade vi ellen, jouline, embla och carro :>
sen åkte jag hem vid typ.. nått vid fem, sen åt jag och ja, jag har inte gjort så mycket mer.. :)


hiss: klippa och slinga. yes. på måndag ska jag klippa och slinga håret, jag längtar såhääääääääääääääääääääär mycket! ska göra lite ljusare, jag ska bli ännu blondare än vad jag var förut till sommaren, wiihoo, nu ska annie bli en riktig blondie ;) men jag ska ta det steg för steg, så att det inte blir så slitet, så efter sommaren så kommer jag va ett blondhuve, haha, men inte inuti huvet hoppas jag.. :D

diss: skolmat. idag på skolan, så fick man välja mellan chili con carne och makaroner och korv, och skolans chili con carne är inte god precis.. så jag frågade vart mina makaroner va, och dom hade inte gjort några till mig. FATTARNI? brar för att jag inte tål mjöl så ska jag inte få välja maträtt? utan jag ska bara hålla käften och äta eller? fyfan, jag har ändrat mycket när det gäller maten på min skola, men mer måste det bli, för sånt här gillas INTE!


dagens.
ta ut dina känslor genom att prata om dom, eller skriv av dig på ett papper eller nått. det hjälper väldigt mycket, det känns som att en tung börda lyfts från axlarna. kanske nått att prova på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0