söndagkväll,

hej,
nu har jag gått och blivit förkyld också, superbra! -.-
näe, nu ska jag försöka bli frisk på nått sätt iallafall..
men idag har jag inte gjort så mycket, slöat och duschat och.. ja :3
och nu snart ska jag gå och kolla lite tv,


hiss: RAW comedy club. lite roligt program de eller? satt och kollade på ett avsnitt på datorn, hahaha, herregud :'D the axis of awesome, den "humorgruppen" på tre killar, dom är så jävla rolig ibland, huhuuh :'D

diss: på tv3 och tv5 play så BORDE dom ju ha alla program som har gått så man kan kolla när man har missat, men NEJ. här satt jag som en liten apa och letade efter våra bästa år och förhäxad, också FANNS DOM INTE. besvikelse.


dagens.
ha minnen från gårdagen, lev i nuet, dröm om framtiden.


Kommentarer
Postat av: http://ttovadanielsson.blogg.se

heyyeyeyye änie

du kan ju ta bort den där länken och skriva dit min nya blogg istället :3

kan länka dig jag oxåååååå ;>

kjamisssssssssss

2011-01-11 @ 15:34:25
URL: http://ttovadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0