söndagggggggg..

hej,
nu har jag kommit hem från felicia och så, och snart ska jag äta lunch i think.. och idag har jag inte gjort så mycket, och, precis som alla andra söndagar, så är det slödag. wiiehooo :D


hiss: hårnålar. vad skulle vi människor göra utan hårnålar? den som uppfann hårnålen måste va rätt så stolt nu, dont you think? ;)

diss: ont i ryggen. jag har ganska mycket problem med min rygg, och jag har ont typ 24/7.. inte kul, jag minns typ inte hur det känns att inte ha ont i ryggen, visst, jag har bättre och sämre dagar, men jag har alltid ont.. och det DISSAR VI.



dagens.
man kan alltid förlåta en person, men man kanske inte kan förlåta det dom har gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0