söndag,

hej,
idag väckte min mamma mig kvart över tolv, jag klev väll upp halv ett eller nått sånt.. sen har jag duschat, ätit frukost/lunch.. ja, vad man kan kalla det.. sen har jag inte gjort så mycket mer :)
ikväll kanske jag ska sova hos elin, och ja.. :D

hiss: youtube. asså, när man inte har spotify, så älskar man youtube :3 och jag kan typ inga låttitlar och sånt, för jag är glömsk när det gäller sånt ;) aa, så då kan man bara söka på en bit på låttexten så kommer det oftast upp låten, de är bra:D ja, jag är lite efter ;3

diss: ja, jag tycker att det är riktigt dåligt med dethär med vattenläckan i min skola.. och sen ska dom "bussa" oss till andra skolor så vi får ha bild och slöjd där, och ett rör hade lixom gått sönder, så alla saker i dom salarna hade ju nästan gått sönder, riktigt dåligt.. jag vet att jag skrev det lite sent, men jag har inte riktigt tänkt på det så mycket innan.


dagens.
känner du dig ensam, så tänk på alla du har, inte på dom du inte har, du har nog många fler än du tror, tänk efter så vet du hur många som ställer upp för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0