onsdaaaaaaaaag

hej,
har nyss kommit hem från skolan, slutade tidigt för vi hade ingen gympa ;>
idag har jag inte gjort så mycket, gått i skolan och ja..
ikväll ska jag på min teater och vara teatermongo :D vi ska få manus!
*hüberglad annie*
ja.. jag har inte mycket mer att berätta om dagen c:


hiss: sluta tidigt från skolan.. ja, uppenbart men endå :3 vi har slutat tidigare i tre dagar, wiiiiee :D

diss: försova sig. jag försov mig en kvart imorse, inte mycket som tur va, tack mami :> men endå, då måste man skynda sig lite, jaa..


dagens.
lär dig leva med dina brister, det är dom som gör dig speciell.


Kommentarer
Postat av: fiiuu

hej :)

2011-01-12 @ 13:41:32
URL: http://feliciaaaa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0