ojdå, hej.

hej,
ops, i did it agian.. haha.. nu har det inte blivit nått inlägg på nästan en vecka, fy annie, fy.
idag har det varit det vanliga , skola.. och isabelle kommer tillbaka på halvdagar, det är superkul :D
snart så ska jag duscha, sen ska jag sätta mig och bara chilla framför tvn.. jag har kommit på en massa saker idag faktistk, till exempel,
-finland har en president.
-det är roligt att prata med oseriös röst.
-jag är rätt så allmänbildad för min ålder.
-jag använder många svåra ord..
-jag har kommit på ett eget sätt att göra armband på.
-jag är helt omöjlig att argumentera med.

hahaha, ja, jag har kommit på mycket udda, lite halvkomstiga saker idag. men jaja :')


hiss: skola för isabelle. det är superkul att få träffa isabelle i skolan igen, har längtat nått så jävulskt efter henne!

diss: trötthet. jag är helt slut, jag har ingen aning om varför.. jag sover nog dåligt, men jag är mer fysiskt trött än psykiskt.. jaja, some questions is'nt ment to be answerd. haha..


dagens.
lev inte efter alla idiotiska ideal, skapa dina egna istället, tro på dig själv och den du är. skapa ett självförtroende, låt ingen trycka ner dig, du är du. så stå för det. man behöver inte vara supersmal, man behöver inte vara nått alls. man borde vara sig själv, visa att du är en fin person inuti. för i slutändan så är det de som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0