lördag o fia.

hej,
nu sitter jag här hos felicia och vi är ja.. lite flummiga som vanligt, och hon försöker knäppa kort på mig i smyg, och det går inte så bra, menmen.. ;)


hiss: vampyrer suger. jag och felicia har sett vampyrer suger, och den är jättebra ju! vissa tycker att den är bra, och andra inte, men jag och fia satt iallafall och dog av skratt en aning. haha, its raining men, hallaluja :'D

diss: törstighet. man blir törstig av chips, och det är ju lite sisådär.. men då kan man släcka törsten med nått att dricka! jag hade inget bättre att skriva, förlåt..
dagens.
lek inte bäver med nån som gillar uttrar, det kan sluta illa. och förresten, grävlingar är bäst.
parabol. / fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0