l-l-lördag

hej,
idag har jag varit med mollie, och åkte hem typ halv fem, åt middag, och nu sitter jag här vid datorn och kollar runt och så.. :)
ahnej! på måndag börjar skolan! D':
ja, lite kul har man ju iallafall haft på lovet..,

hiss: rolandz ;) bara för att deras låtar är så goa, "jajamen" och "jag hör hur dom ligger med varandra" är bäst :3 jajamen, titta vad jag hitta på scenen, jajamen, en trosa i en spetsmodell, jajamen, en sån som smiter rakt upp i grenen, jajamen, rolandz har spelat ikväll! :D alldeles för skön..

diss: att skolan börjar snart, lov en vecka till skulle verkligen inte skada? särskilt inte nu när det där röret har gått sönder och vi inte får ha slöjd och sånt i rätt salar, och i rätt skola. men jaja, livet är inte alltid rättvist.


dagens.
tro aldrig att du inte duger, för det gör du, den enda som kan sänka dig är du själv.


Kommentarer
Postat av: toviiiiiii

tja annie ,

ändrat namn till tovadanielssson.devote nu ;)

btw. riktigt bajs att skolan börjar :'(

2011-01-09 @ 10:23:15
URL: http://tovadanielssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0