haircut c:

hej,
jag har nyss kommit hem från frissan, vart lite ljusare, toppat, uppklippt och klippt luggen :)
idag har jag varit på skolan, och det var väldigt ovanligt tycker jag, sen klippte jag mig sen åkte jag hem.. sen snart ska jag titta på tv :>


hiss: mjukt hår. man får jätte mjukt hår när man har varit hos frisören, och det håller i sig länge med! det är väll endå rätt så mysigt? (a)

diss: 48 timmar. jag får inte tvätta håret på 48 timmar! jag funderar fortfarande på hur jag ska klara det här, men det ska nog gå bra.. hoppas jag..



dagens.
tro på mig när jag säger att du är vacker, då ljuger jag inte.
tro på mig när jag säger att du är underbar, då ljuger jag inte.
tro på min när jag säger att du har förändrat mitt liv, då ljuger jag inte.
tro på mig när jag säger att jag alltid kommer att minnas dig, då ljuger jag inte.
tro inte på mig när jag säger att jag hatar dig, för då, då ljuger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0