fredag - vårshow

hej,
idag så har jag varit på skolan, som vanligt. sen åkte jag hem , sen till min systeryster, sen tillbaks hem, och jag va tvungen att duscha eftersom en kille sprutade ner mig med killparfym... mmm, det va jäättekul. sen har jag fixat mig, och snart ska vi hämta några också ska vi på vårshowen på hedbergska, C:


hiss: bra resultat. yes, jag fick jättebra resultat på NO provet! 13½ av 14. annie blev glad :D och för er som undrar "hur kan man få ½?" så skrev jag atomer istället för atomslag när jag skulle förklara en sak, och då vart det ett halvt rätt. men jag är glad endå :D

diss: mållöshet. jag hatar verkligen att bli mållös. att inte ha nått att säga tillbaka, det är ju jättehemskt! men det händer inte mig så ofta, men endå c':


dagens.
spring hur fort och hur långt du vill, men om ödet vill det, så kommer vi ändå att träffas igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0