1/1-2011 , the new year.

hej,
första januari, nytt år, nya löften, ny tid. och man kommer ju få nya minnen också, såklart..
igår, så sa en granne till mig, att enligt en studie eller nått, så hade man upplevt 75% av sina livsupplevelser när man är 25 år, så enligt det så har jag bara typ 3/4 av mina livsupplevelser kvar, hmm.. udda, jag vet, men det kanske ligger nån logik i det? :)
idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, kanske ska vara med nån? om nån kan och ja, hör av er :3
jag skriver nog till nån sen, men jag ska fixa iordning mig först :D

hiss: det är januaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrriiiiiiiiii :D
diss: det snöar :(


dagens.
våga stå för dina åsikter, alla har rätt att ha en egen åsikt, det är ingen skillnad med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0