torsdag..

hej,
idag har vi haft nån konstig dag på skolan.. vi hade typ "skolbio" och så såg vi tusen gånger starkare. den är ju sådär.. sen skulle vi göra nått jobb om den filmen, sen skulle vi som inte ska guida ikväll på vårat öppethus hjälpa till med olika saker, och jag hjälpte till och ställde iordning på bilden. och nu är vi ledig imorron, och på måndag! fyradagarshelg , :D



hiss: chokladpudding. idag har jag varit jätteduktig och gjort chokladpudding och grädde till mig och min familj.. "thumbs up"  jätte svårt, man måste ju vispa ner ett pulver i mjölk, sen måste man vispe grädde! haha.. nej, tack världen för lättgjord chokladpudding :D

diss: vilja göra om. det är så hemskt när man gjort nånting, och så vill man bara gå tillbaka och ändra det man sa eller gjorde. och det är ju omöjligt. jag har tänkt flera gånger, gud, jag önskar att jag hade gjort annorlunda. men vem har inte det?


dagens.
jobba för att komma dit du vill, allt löser sig inte av sig självt, du måste förtjäna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0