tisdag wiiie.

hej,
min dag:
vaknat - gått till skolan - varit i skolan - gått hem från skolan - kommit hem - ätit middag - sitter vid datorn.
kul.
sen ska jag väll somvanligt slöa framför tvn.. juste! det är "the mentalist" idag! YEEIII!! :D "hüberglad"


hiss: the kristet utseende. jag vet, jag är typ den enda som lyssnar på dom, men jag älskar deras låttexter, jag är lite udda, ja, men jag älskar deras musik :'D

diss: inget spotify. jag har inte soptify. det är inte speciellt kul iallafall.. jag ska försöka övertala mina föräldrar att vi ska skaffa det iallafall.



dagens.
gör dina egna fortspår, gå inte i alla andras.


och förresten, nån som vet nån bra musik? jag vill gjärna veta det isåfall, kommentera någta låtar, tack. :>


Kommentarer
Postat av: tovis

how to save a life - the fray

dear maria, count me in - all time low

weightless - all time low

stay the night - james blundt

the man who can't be moved - the script

for the first time - the script

castle walls - christina aguilera ft. T.I.

breakeven - the script

grenade - bruno mars

en räddare i nöden - petter

rostig kärlek 2010 - petter

hey there delilah - plain white T's

baksmälla - petter och september

stationen - ison och fille, stor, aleks

free fallin - john mayer

prinsessan av is - baso

count on me - bruno mars

young dad - hoffmaestro



sen finns det ju MASSOR av andra bra låtar :)

2011-02-01 @ 22:11:12
URL: http://ttttova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0