ojojojojojojojojojojojojoj..

hej,
ojdå, jag har gjort det igen. förlåt, jag har inte bloggat på länge, jag vet..
idag har jag studiedag, thumbs up. :)
sen ska jag... göra nånting.. ja, jag har tråkigt.


hiss: studiedag. en dag till med sovmorgon skadar verkligen inte. ingen skola - yippieeee ! :D

diss: ingen annan. att ingen annan skola har studiedag är ju inte så kul. man vill ju träffa folk och så, och det går ju inte om dom är i skolan.. det ogillar jag :c



dagens.
bara för att man ler behöver man inte vara glad. bara för att ögonen är torra betyder det inte att man inte gråter. bara för att man förnekar att man mår dåligt betyder det inte att man inte mår dåligt. bara för att nån älskar dig betyder det inte att du kan behaldla den hur du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0