gitarr.

idag har jag gjort INGENTING. absolut ingenting. fattar ni hur tråkigt det är? jättetråkigt.
och förresten, nivet väll att det finns vissa ringar som man blir grön av för att det är ett speciellt sorts material? alltså, grön på fingret. om ni köper en sån ring, och inte vill bli grön, så har jag ett tips. måla insidan av ringen med genomskinligt nagellack. det funkar!

ja, sen ska jag sätta mig och öva på att spela gitarr. för på allahjärtansdag så ska jag, molly och emelie "uppträda" på skolan. molly ska sjunga, emelie ska spela gitarr och sjunga på refrängen, och jag ska spela gitarr.
vi ska göra "when you say nothing at all".. jag har haft sen i torsdags på mig att öva själv, sen på onsdag ska vi väll börja öva tillsammans. tänk om jag spelar fel. ouf, det tänker vi inte på.
nu måste jag nog gå och öva, jag vill verkligen inte spela fel inför typ hela skolan..
pusshej,


Kommentarer
Postat av: toviiiiiii

http://ttttova.blogg.se

frågestund!

du får en kaka om du frågor något, puss ;>

2011-02-07 @ 21:32:12
URL: http://ttttova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0