4 dagar kvar.

hej,
nu har jag gjort det IGEN! måste skärpa mig och blogga mer. och min pappa ska få lära mig hur man gör med våran kamera så jag kan ladda över bilder, för min mobil är konstig så det går knappt att ladda över bilder från den, inte bra.. :c

och iallafall, om fyra dagar så är det allahjärtansdag, eller som man alltis skrev på kort man gjorde när man var yngre, "alla <3 dag" 
och då så ska jag molly och emelie upptäda som sagt.. lite nervös jag är? nu ska jag sjunga på refrängen också.. tänk om jag sjunger falskt eller spelar fel? aahh, det är hemskt :(
och vi spelade in med emelies kamera för att se hur det lät och så, och man kan säga att det vart många blupers.. runt 40.. sen klarade vi det dom två sista gångerna, lite glad vi vart? vi skrek typ "yihooo! yeii, yes!" etc..
vi äger :')


hiss: utvecklingssamtal. lite glad jag vart idag på mitt utvecklingssamtal? tydligen var jag så bra i alla ämnen så det fanns knappt nått jag kunde förbättra! då är man stolt över sig själv.. och jag som inte ens brukar plugga lixom! men jag har rätt så lätt för mig, men jag vart ändå superglad! :D

diss: mobbning. jag blir så less när jag hör om mobbning! så himla lågt, okej, nån kanske har problem hemma, men det ska inte gå ut över andra? jag pratar inte om mig själv nu, utan om mobbning i all allmänhet. jag tycker det är så himla hemskt. tänk att det finns dom som mobbar folkt så grovt så att dom är på gränsen att ta livet av sig , och vissa gör tillochmed det. så om nån mobbarte läser dethär, tänk efter FÖRE. okej?


dagens.
säg vad du vill, gör vad du vill, men du kan inte ändra mig. jag är den jag är. och gillar du det inte, så stick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0