heeeeeeeeeeeey.

jag har hört lite smarta citat som jag bara måste skriva ner.


"livet suger, så sug tillbaks"

"skyldiga är vi, men vad vi är skyldiga till, bestämmer bara vi själva."

"alla deras lögner, betyder ingenting. tro på mig när jag säger, skammen var aldrig din."

"imorgon ska det inte göra ont, det som smärtar oss idag."


älskar dom citaten..


att säga att man inte vet vad kärlek är för att man aldrig varit kär är samma sak som att säga att man inte vet var sorg är för att man aldrig varit ledsen.
ni vet inte.

when im to tired to stand, but i wont take the fall.
when im feeling short but im ten feet tall.
when the rain is falling and my tears drop,
why cant anyone just make this shit stop?

following the footsteps of my loved ones,
i know about secrets that way many, many tones.
trying to escape but theres no way out,
i need to stay to know what this is all about.

Kommentarer
Postat av: Molly

Kul att du börjar blogga igen Annie :)

2011-04-26 @ 17:19:29
URL: http://onelifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0