nanana..,

hej ,
sjukt kul hade man igår kväll oxå ? :)
hahaha, molly då, din lilla mus, mahaha ;>

;

asså , vafan. kan jag ens lita på dig? jag vet inte om du ljuger eller talar sanning, haha, men de är väll så du vill ha de, eller hur?
du vill inte att jag ska veta, du vill inte att NÅN ska veta. men wtf, tala sanning. eller, fortsätt ljuga, gö de du, ingen kommer tro på dig. du tappar dina kompisar, en efter en. så är de. aa, du kanske borde lära dig efter dina misstag? du gör inte de nu iallafall. hahaha, "annie, dissa inte mig".. nejdå , de ska jag inte. 
"jaa, nu kan jag dissa hon istället, muihihahahah" -.-'

life is a bitch, every time you feel well, she comes up with a new way to destroy your happynes.

*
litsen to your heart beats, feel how it goes. it might be the last time you hear it.
feel the emotions running tro your head. it can be the last time you feel it.
sens the closenes between you and him. it will be the last time and you know it.
he has find another woman, he dosent want you anymore, but what can you do to heal it.
you can do nothing, you can say everything, but he wont listen, not a chanse that he would even care to listen to it.

Kommentarer
Postat av: Bertrud

hej.

väldigt intressant att det finns sånna bloggare som dig.

Jag ( Bertrud karlsson ) skulle vilja läsa din blogg hela tiden.

Mvh,

Bertrud och gertrud och min fina dotter trudgert.

2010-11-07 @ 12:44:41
URL: http://gertrud.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

gertruds kommentar är bra.

hälsningar melajnert

2010-11-07 @ 12:45:36
Postat av: aaanniee

haha, tack, eller nått.. men vem är du ?

2010-11-07 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0