måndag.

hej,
sitter hemma och har tråkigt..


hiss: roliga människor :')
diss: sånna jag inte vet om jag kan lita på ..

dagens´
treat others like you want to be treaten your self.

asså, gud. du fattar inte vad du sårar mig, igga mig såhär lixom?
sluta svara, sluta bry sig, sluta med allt.
du va den som skulle höja mitt självförtroende, du lovade de.
men vafan gör du då? du trycker ner mig till botten, och håller kvar mig där.
sen lyfter du upp mig, och håller mig uppe ett litet tag, sen trycker du ner mig så jävla hårt igen.
vafan har jag gjort dig? du tycker ju tydligen inte ens om mig som en vän längre.
är jag verkligen så jävla värdelös, förtjänar jag inte att vara vän med dig?
jo, de tycker jag att jag gör, jag förtjänar bekräftelse, jag förtjänar att bli sedd.
jag vill inte leva såhär, jag klarar det snart inge längre.
jag vill gråta, för så många saker, men jag bara stänger av. jag gå där som en jävla robot,
som skrattar när den ska det. går mekaniskt, fortsätter. försöker att stänga allt inne, i en låda inne i sig.
det går inte så bra. verkligen inte. jag börjar faktiskt hata mig själv, varför vart jag så ful, så tjock, så idiotisk att jag inte ens vet vad jag har gjort dig. jag menar, du måste väll endå berätta det, eller hur?
gud, jag darrar. jag är så jävla nere nu. så, så.. trött lixom. på allt, och ja. trött på känslor.
vad har jag gjort så jävla fel? vad är felet med mig?
du sårar mig verkligen, ett öppet sår i hjärtat och du strör salt i det. ajförihelvete.
jag lyssnar inte på mig själv längre, jag behöver nån fler. jag behöver dig, fattar du inte de?
men du verkar inte behöva mig, det här rör ju dig fan inte i ryggen.
fyfan va jag vill gråta, men de går inte. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0