fuck.

hej,
sitter och tänker. på allt.. eller ja.
usch, jag hatar dethär.
gumman , jag älskar dig, det här får inte komma emellan oss! <3

hiss: vänskap
diss: olycklig kärlek.

dagens'
you are going to feel when you need to let go. i hope.

¨
jag försöker att prata men får inte fram ett ord, jag är tyst på insidan men jag skriker inombords.
dag efter dag, och varje bit för bit, har jag tagit mig igenom både lyckorus och skit, mitt liv är som en mardröm och min mardröm är sann, det blir inte som i sagor, att kärleken vann.
jag kan inte gråta, det går inte mer, det finns ingenting kvar, jag står bara här och ler, ler åt min egen olycka och skit, jag fattar hur jag har tagit mig hit.
jag hoppas och önskar, men det kommer inte gå, jag blir sakta nedbruten, från topp till tå. jag klarar inte det här, snälla rädda mig, du borde väll fatta, att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0