fredag kväll,

va på stan idag, träffade josefin, molly, embla, jack, arvid, oså åkte jag ju dit med tova ? ;)

hahaha, träffade världens mest korkade kille idag, omfg !
arvid - visst säger man sundsvall med ä ?
jag - nej, med u?
arvid - nee, ?
jag - joo, man säger inte sändsvall direkt ? hahaha, gud va dum duär.
arvid - du är inge snäll !
jag - jo de är jag, de är bara det att jag inte tycker om dig,
tova, josefin, embla, molly, jack - hahahahaha

btw, molly och jack är super gulliga tillsammans ! :D


wiiuuahahha, hejdååå , ;)


Kommentarer
Postat av: toviiiiiii

korkadkille.se

haha, ja dom är skit gulliga :''DD

2010-11-05 @ 19:26:29
URL: http://ttttova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0