.

hej,
ikväll ska man till evelina och ha tjej/filmkväll ? kommer bli azum :D

annie vill inte att skolan ska börja :(
lov en vecka till skulle inte skada?
.
.

it´s like wishin for rain as i stand in the desert, but im holding you closer than most,
cus you are my heaven.

jag längtar efter så mycket, jag inte kommer få..
jag kommer leva ensam, hela livet.
jag kommer dö ensam.
varför föddes jag så ful, varför måste jag vara värdelös ?
varför..

jag kan iallafall hoppas, jag kan iallafall drömma. men det känns som att jag faller, i ett bottenlöst hål, jag kommer aldrig nå marken igen, aldrig någonsin. jag kan inte ta mig uppåt, jag kan bara falla, och det finns ingenting jag kan göra åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0