bara föratt,

hej.
nu sitter jag och ja.. bloggar.
sen ska jag väll duscha, sitta vid datorn och nått, en vanlig tråkig måndag.

hiss: nagelacks borttagning (y)
diss: DET ÄR JÄTTE KALLT.

dagens.
continue to dream, continue to have hope, it can still happen.

så kär annie har blivit, herregud. synd bara att jag vart olyckligt kär.

"för när jag är med dig, så blir jag varm, det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget bara få va i din närhet, kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek." - den låtraden passar in på mig helt.

det kommer aldrig bli vi, jag vet det redan nu, men jag kan bara inte släppa dig. du finns alltid i mina tankar.
jag kan lixom inte sluta. det är som en drog, det är fan inte bara nått man säger, det är verkligen så.
jag typ.. knarkar dig eller vad man kan säga. your closness is my drog.
jag kan sakna dig bara efter några minuter. jag vill alltid ha dig nära, snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0