tröttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

hej,
jag är ovanligt trött och ja..
idag har jag inte gjort ett skit, suttit hemma och haft tråkigt..
ska snart äta och sen så.. ja , blir de väll tv..
lite efter kan jag ju säga vad jag fått i julklapp ? aa, jag gör så.

grå cardigan
svart linne
vitt linne
sovtröja
sovbyxor,
lila tofflor med vita och rosa hjärtan på :3
presentkort, 500 på veru moda
presentkort, 100 på h&m
typ vita sängkläder
två böcker,
nån ängelgrej,
just dance 2 till wii
armband med saker man kan sätta på och ta av (:
vit klocka
choklad ängel grej med vit och vanlig choklad :)
choklad tomte (;
450 kronor tror jag.. och ja,
kanske nått mer men de har jag glömt :)

hiss: varma söta tofflor :3
diss: har tråkigt ju :(

dagens.
får man till kärleken rätt, så blir det himmelriket.
men om det blir fel, är det som en kniv i hjärtat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0