trött.

hej,
idag gick jag på skolan, först hade vi SO, sen svenska, sen NO. jag och tova typ.. sov på svenskan (a) haha, sen skulle vi typ äta julbord på skolan exakt 11.33 ( x'd ) aa, sen slutade vi efter de.. och juste, imorron slutar dom som har gjort klart alla matte läxor, bland annat jag, tidigare igen:D men iallafall, när jag kom hem satt jag mig och halvsov framför tvn, och nu sitter jag här och bloggar och sånt ;)

hiss: sluta tidigare två dar i rad? :D
diss: trööööööött :<

dagens.
lyssna på din inre röst, så vet du nog vad du ska göra. du kanske finner en liten tröst, när du rösten kan höra.

hopplöst förälskad.. jag tror att jag ska berätta för dig. ja, när du svarar på mina sms alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0