träna..

hej,
jag går ju hos sjukgymnast för min rygg, och har ju övningar som jag ska göra hemma och så, och jag har inte gjort dom på jääääääääätte länge, så jag ska göra dom nu.. sen ska jag duscha och ja.. men iallafall, idag har jag gjort ingenting typ.. och ikväll ska jag till evelina isaksson och ha jättekul :D vi ska äta tacooooss :D
jag skriver lite om vad som händer imorrn för jag kommer inte kunna blogga förns på kvällen och ja.. jag ska med min brorsa på stan för vi ska byta lite kläder som vart för små och så på jul, och sen ska vi på bio, gratis , eftersom han jobbar där, sen ska vi äta på biteline, tacobuffé mummsss :D (och ja, tacos två dagar i rad, but ho gives a shit?) sen ska vi sen film igen, och vi ska se 3D båda gångerna, och jaa:D kanske sitter vid datorn ikvåll , isåfall får ni vara sociala, okej? aa..

hiss: träffa evelina :D
diss: övningshelvete som tar över en timme ju..

dagens.
födas, leva och dö, meningen med det vet ingen, vi kan bara tro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0