sitterhemmasjälv.

hej,
just nu sitter jag hemma och ser ut som en jävla jag-vet-inte-vad. fyfan, man ser hemsk ut när man är sjuk ;<
aa, och jag har inte gjort inlägg på vad blir det.. 4 dar, för jag har varit sjuk och inte orkat.. ja, the explenation is right there.. jag kommer inte till skolan imorron heller, men på tisdag, när vi har sovmorgon till 10 ( :DDD ) så kommer jag :d
ja, men sen ikväll blir det lite tv tittande som vanligt, och ja.. halvsova.. (y)

hiss: halsbränna tabletter.. jag tror dom heter novalucol eller nått.. superbra, smakar mint c:
diss: ja, det är ganska uppenbart. sjukhet, huh?

dagens.. {4 dagars..
tjata hjälper inte.. klaga istället!

att be om förlåtelse kan vara lättare än att be om tillåtelse, men det betyder inte att det är rätt sak att göra.

få fram rätt budskap är inte lätt, döm inte dig själv så hilma hårt om du misslyckas.

att säga något man vill säga, och ångra det, är bättre än att inte säga det och ångra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0