random test, bara föratt..

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att ...  jag har för lite i BMI..
Jag lyssnar på ... 
 ingenting just nu..
 Jag pratar om ... allt och inget.
 Jag tycker om ... han.
Jag avskyr när folk ... tror att dom är nått, när dom är inget. 
Min bästa vän ...  och jag har de svårt just nu.. 
Min första vän hette ... tova danielsson
Kärlek är ... som en kniv i hjärtat för mig.
När jag borstar tänderna ... går jag runt.
När jag lagar mat ... blir det gott..
Jag tänder på ... magrutor wtf ? :D
Det sexigaste yrket är ... sexigt ? ..
Det är charmigt att ... vara lite efterbliven och gulligt rolig sådär..
Jag är rädd för ... att jag har gjort ett stort misstag.
Den värsta känslan är ... ovisshet, att inte veta, att vara vilsen.. eller att man har fått hjärtat krossat. 
Den bästa känslan är ... lycklig kärlek.
Jag är sämst på ... allt.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ... en mutter :D.. {bara jag och felicia fattar
Jag kommer alltid att vara ... jag. 
Det finaste som finns är ... lycklig kärlek.
I sommar hade jag ... ljustblont hår..
Sist jag grät var ... imorse.. 
Jag kan ... se ful ut hela tiden.
Jag kan inte ... gråta ibland.. 
När jag vill tänka ... börjar jag oftast gråta..
När jag bakar ...blir det glutenfritt..
Min mobiltelefon är ... tjock
När jag vaknar på morgonen ... kliver jag inte upp direkt..
Innan jag går och lägger mig ...  smsar jag oftast..
Just nu, tänker jag på ... han, och hur innihelvetes dum jag är..
Idag har jag sett ... mitt hus innifrån? ..
Ikväll ska jag ... till evelina och ha kuuuuuuuuuuulfifan.. :D
Jag vill verkligen ... att allt ska bli bra igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0