ojhej,

hej,
har inte blivit nått inlägg på ett bra tag, jag har inte orkat, och inte hunnit..
nu har jag nyss kommit hem från mollymus { www.mollysvedin.devote.se , och innan det var jag ju på skolan, och ja.. det gamla vanliga.. fast jag och tre tjejer till skulle åka med en lärare till bredsands skola och svartviks skola, och prata med 5orna om nivrena eftersom dom flesta ska börja där nästa år.. aa, och det gick väll bra, jag pratade mest om det "sociala" på skolan.. typ om det är lätt att få kompisar, om man behöver känna sig rädd på skolan, och  om uppehållsrummet.. sen pratade jag om busskort och om ämnena var svåra också, men a :)
sen efter det så kollade vi på film på skolan, grinchen eller hur det stavas, moahah, bara jag som älskar jim carrey? :D
iallafall, sen ikväll ska man väll bara vara (a)

hiss: leva la dolce vita ;)
diss: att de är jäääääääääävligt kallt ute!

dagens.
gör ingenting du verkligen inte vill för nån du älskar, det känns rätt, men set kan bli så jävla fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0