keep up the hope,

hej,
idag har jag varit på skolan som vanligt.. sen kom jag hem, kollade på tv, åt, nu sitter jag vid datorn, sen om typ en timme ska jag åka och kolla på nån show på estet..

hiss: äkta vänner.
diss: bullshit.

dagens,
screming does not help, think about the situation, and come up with a way to get out.

.
om allt var annorlunda om vi var nån annanstans, skulle du ge mig ett löfte eller en enda chans?
vi bor i en stad, som bryr sig för mycket, litar inte på sig själva bara på vad andra tycker.
kärlek, vad är det för skit, den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram.
jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende, din personlighet, ditt underbara leende, du är så underbar,
snälla ge mig en chans, vill bara va med dig och ingen annanstans.
jag tänker på dig varje dag, varje minut, jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut. det gör ont i mitt
hjärta att vara utan dig, du betyder så jävla mycket, du är allting för mig.
om du känner dig ensam är du aldrig till besvär, för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
en bra vän, som fanns där ifrån början, som förlät mina fel och tog bort den onda slöjan.
håll hårt i min hand när änglarna faller, säg ingenting bara håll mig i handen, du är det finaste jag vet.
om du var min, skulle jag aldrig släppa taget, jag skulle älska dig, ta hand om dig till sista andetaget.
du vet att jag gör allt för dig, finns alltid här när du behöver mig.
saknar dig och vet, jag kan inte vrida tillbaka tiden. önskar att jag kunde, då skulle jag ändra på allt, alla fel som jag gjorde, när jag behandlade dig så kallt. du är det bästa som har hänt mig och du vet vad jag menar, att jag hittat nån som du efter så länge som jag letat. men jag kommer ju aldrig få dig såklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0