hemmakväll,

hej,
sitter hemma nu efter att ha kommit hem från stan.. man fick ju typ jaga emelie för att hinna med henne.. ;)
och på stan så .. frös man. och träffade ludvig och några han va med, och elin och mathias och vilma och elsa och fler.. :)
och innan jag åkte till stan va jag ju på skolan.. vi hade ju avslutning så lärarna hade fixat en show som dom var med i , typ komedi scener och sånt, de va typ om våra lärare och rektorer, och om eleverna, det var superkul.. kan förklara en kort scen om våra rektorer som dom spelade.. vi har en manlig rektor och en kvinnlig.. göran och lena , och innan jag skriver så ska ni veta att göran är typ känd för att dra långa tråkiga tal hela tiden. ;)

"göran kommer in"
- hon är sen igen.. medans jag väntar på henne kan jag ju ta och tänka på alla underbara barn på nivrenaskolan. och nu när hösten närmar sig dom som ljus strålar upp tillvaron och värmer våra hjärtan, fantastiska barn som..
"lena kommer in"
- nu måste vi skynda oss! vi har möte med föräldraföreningen, skolrådet, skolstyrelsen, och skoaffären!
- öhm.. skoaffären?
- ja!.. eller nej, det var nu i eftermiddag! men kom nu, vi måste skynda oss!
- lunga dig lena, tänk på alla underbara, fina barn vi har på skolan som..
- VI HINNER INTE ! jag blir galen jag kommer BRINNA UUUUUUUUUUPP!!!!!!
"love the way you lie sätts igång - ja, love the way you lie låten."
"lena sjunger/mimar"
- just gonna stand there and watch me burn? well thats .... etc. etc.
"sen kommer göran"
- i cant tell you what it really is , i can only tell you what it feels like and right now its.... etc. etc..
sen river dom av sig lite kläder och han har ett linne och söndriga jeans och hon en ful konstig klännig :')
hahaha, aa, typ sånna saker :D , och det var ju inte rektorerna som spelade , utan det var lärare som spelade rektorerna och ja :')

hiss: julloooooooooooooooooooooooooooooooov ! :D
diss: julstäda :''(

dagens.
våga berätta sanningen, man vinner på det.. oftast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0