hejhallå..

hej,
förlåt för inget inlägg igår, men jag kom hem typ 10 och då kollade jag på tv och ja..
idag har jag inte gjort mycket, min syrra och ludwig (hennes 2 åriga son) kom hit, och han och jag åkte spark och sånt här tefat i snön, det är faktiskt jätte kul :3 sen har vi jätte mycket snö på vår gård, så jag klättrade över ett räcke vi har till våran altan, och rullade in till mitten (a) och eftersom det är mjuksnö, så va de gaaaanska svårt att komma upp igen.. men jaja :D
men iallafall, jag har tråkigt och så.. så google hjälper mig mycket ;)



mahahaha, va duktig jagär .....


hiss: leka i snön.
diss: att ha tråkigt aaaaaa..


dagens.
fundera över vardagen, gör de inte. det finns så mycket att ändra, att det kommer göra dig galen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0