dan före jul

hej,
idag blev jag väckt typ vid tio, sen drog jag mig långsamt ur sängen, och jag halv sover väll fortfarande.. och klockan är kvart över elva..
imorron är det jul. YEEEEEEEIIIIII :D
julklappar , aha-aha ! :D
annie äääääääääääääääääääääääälskar julklappar :D men inte julmat dock..

hiss: JUL IMORRON :D
diss: jag måste vänta ända tills imorron! D:

vet ni? jag gillar julklapps rim, jag har skrivit några, gissa vad det är till för saker !

-vad är det som piggar upp när man sitter och deppar? ja, inte är det då bad-peppar!

-ute på stan vill du inte gå naken, här har du nått som täcker baken.

-sätt på dig den här och på ett kick, så dras alla till din blick.

-här har du nått att ha i dina skor, dom blir nog skönare än vad du tror.
haha, vad duktig jag är :D

dagens.
den som väntar på nått gott väntar oftast inte för länge.. bara man får det tillslut så är det nog värt de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0